Обмін та повернення товару
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів з дня отримання покупцем.
Повернення товарів належної якості
- Товар для повернення має бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- збережено та не пошкоджено товарну упаковку;
- відсутні сліди використання;
- Збережені споживчі властивості товару;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- Повна комплектація;
- відсутні механічні пошкодження.
- Умови повернення товару належної якості
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня отримання замовлення за рахунок покупця згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Товар належної якості покупець може повернути зв'язавшись з менеджером телефонним дзвінком (097) 478 79 75, повідомленням на електронну пошту, вказану в контактах на сайті, та повідомити про бажання повернутись через невідповідність очікуванням.
Сума що повертається за товар належної якості зменшується на вартість послуг з нанесення графічних зображень (портрети, написи, інші зображення), а також на вартість видалення цих зображень з поверхні деталей товару: а також на суму збитків продавця, пов'язаних із зміною характеристик товару, були причинені в наслідок дій по видаленню зображень та написів (зміна габаритних розмірів деталей товару тощо).
- Способи повернення товару належної якості
Повернення відбувається за тарифами транспортної компанії Нової Пошти за рахунок покупця або безкоштовно в нашій точці за адресою Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Приозерна 4.
- Повернення коштів за товар належної якості
Повернення коштів відбувається за домовленістю між покупцем та продавцем двома способами:
- переказ коштів на банківську картку або розрахунковий рахунок після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару;
- готівкою на нашому складі при поверненні та огляді товару.
Повернення товарів неналежної якості
Умови повернення товару неналежної якості
Для товарів неналежної якості діють норми, що описані у статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів".
У разі отримання та виявлення покупцем товару неналежної якості, покупець може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефону (097) 478 79 75 та повідомити про бажання заміни або повернення товару.
В індивідуальному порядку покупець може вирішити питання:
- при виявленні товару неналежної якості має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару покупцем телефонним дзвінком, повідомленням електронною поштою, які вказані у контактах на сайті.
Якщо покупець підтвердив у будь який спосіб (листування у месенджерах або через електронну пошту інтернет-магазину тощо) схожість портретів, відповідність Замовленню портретів, написів і інших художніх елементів, послуги з нанесення графічних зображень (портретів, написів, інших зображень) не вважаються послугами неналежної якості.
При отриманні товару у служб доставки Нова пошта, Міст пошта, Делівері покупець повинен обов'язково перевірити наявність всього товару у замовленні, а також його зовнішній вигляд (наявність пошкоджень, відколів, потертостей, ін.). У разі неповної комплектації замовлення або товар доставлений з пошкодженнями, необхідно відмовитись від товару та його оплати, а також скласти акт-претензію! Магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця, якщо не було складено акт-претензія!
- Способи повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості відбувається за тарифами транспортної компанії Нової Пошти за рахунок покупця або безкоштовно на наш склад за адресою Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Приозерна 4.
- Повернення коштів за товар неналежної якості
Повернення коштів за товар неналежної якості провадиться за домовленістю між покупцем та продавцем двома способами:
- переказ коштів на банківську картку або розрахунковий рахунок протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару;
- готівкою на нашому складі при поверненні та огляді товару.
Товари, що не підлягають обміну або поверненню
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів відносяться:
1. Лікарські засоби.
2. Предмети сангігієни.
3. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
4. Корсетні товари.
5. Парфумерно-косметичні вироби.
6. Перо-пухові вироби.
7. Дитячі м'які іграшки.
8. Дитячі іграшки гумові надувні.
9. Зубні щітки.
10. Мундштуки.
11. Апарати для гоління.
12. Помазки для гоління.
13. Гребінці, гребені та щітки масажні.
14. Сурдини (для духових музичних інструментів).
15. Скрипкові підборіддя.
16. Рукавички.
17. Тканини.
18. Тюлегардинні та мереживні полотна.
19. Килимові вироби метражні.
20. Білизна натільна.
21. Білизна постільна.
22. Панчішно-шкарпеткові вироби.
23. Товари в аерозольній упаковці.
24. Друковані видання.
25. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скла, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
26. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
27. Вироби з натуральних та мистецтво